Garantie
Welke garantie heb ik op mijn bestelling?
Voor al onze producten geldt een garantietermijn van 2 jaar. Als een aangekocht artikel binnen de garantietermijn gebreken bevat, kun je het beste contact met ons opnemen en zorgen wij voor een goede afhandeling.
Er zit schade aan mijn bestelling, wat nu?
Val- of stootschade of iedere andere schade is natuurlijk nooit de bedoeling. Mocht dit toch het geval zijn, neem dan altijd contact met ons op en stuur een foto waarop de schade duidelijk te zien is. Zo zullen we samen tot een gepaste oplossing komen.
Dekt de garantie alle schade?
Deze garantie dekt geen schade veroorzaakt door (a) interventies of reparaties uitgevoerd door de klant of door een persoon die niet door Vebos geautoriseerd is voor het uitvoeren van dergelijke interventies of reparaties, (b) het niet gebruiken van een geschikte verpakking bij het terugsturen van het product, (c) de onjuiste installatie of het niet opvolgen van de instructies of waarschuwingen van Vebos bij het installeren, gebruiken of opslaan van het product, of (d) verkeerd gebruik of ongevallen, al dan niet tijdens het transport, inclusief wanneer het gaat om handelingen van derden en overmacht.
Garantie WebwinkelKeur
Bij klachten die niet in onderling overleg kunnen worden opgelost, heeft de consument de mogelijkheid om contact op te nemen met Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl). Stichting WebwinkelKeur bemiddelt gratis. Bovendien kunnen inwoners van de EU het Europese platform voor geschillenbeslechting gebruiken om een klacht in te dienen en tot een buitengerechtelijke oplossing te komen. Dit platform is beschikbaar op http://ec.europa.eu/odr, maar we raden u aan om eerst contact op te nemen met Stichting WebwinkelKeur.